Mexico, Costa Rica eller??? Luksusliv eller ferie med humanitært indhold?



Hvor går turen hen, når målet er DRØMMEREJSEN? For far, mor og børn. Med oplevelser ud over det sædvanlige og indsigt i en verden fjern fra tilværelsen med villa, stationcar og trampolin i haven.



At finde svaret har i sig selv været en drømmenes rejse. Nu venter den virkelige af slagsen. Beslutningen er truffet. Turen går til USA og Panama. Og du er velkommen til at tage med!

onsdag den 9. juni 2010

Et pizzabud ringer på


Efter at have set i hvilken vægttilstand mange amerikanerne vralter rundt, er det gået op for mig og kone, at McDonalds skal suppleres af andet og måske knap så usund føde.

Derfor valgte vi fra begyndelsen også at lade pizza indgå som en vigtig del af kostpyramiden. Som det er fremgået af et tidligere indlæg, har vi allerede nydt "månedens pizza" fra Wal-Mart. Den var var fire autentiske oste, og det fremgik af de store bogstaver på forsiden, at der var tale om en ny indpakning og anderledes indpakning, men at man på en eller anden smart måde alligevel havde formået at bevare den klassiske smag.

I går bestilte vi pizza hos Dominos Pizza. En ganske stor kæde, som har en selvstændigt kørende afdeling kun fem minutters kørsel fra vores domicil. Jeg begav mig derop og var så heldig at komme i besiddelse af et menukort, hvor det fremgik, at det var muligt at købe en pizza, der var kåret til "national testvinder".

Ekspedienten, jeg talte med, var i færd med at pakke første sending af pizzaer ud af huset. Ikke desto mindre tog han sig tid til at rådgive mig, og han var ikke i tvivl om, at der til en familie på fem skulle to pizzaer til.

Her skal det siges, at Dominos pizzaer er større end de, vi er vant til hjemme fra DK. Hvilket jeg på det tidspunkt ikke vidste. Virkeligheden gik op for mig ved hjemkomsten. Status blev, at vi kun evnede at spise den ene. (((og ja, den var fed, fed, fed og ikke specielt velsmagende))).

Den sidste står nu og fylder pænt op i køleskabet. Og hvad så? Svaret kom i en natlig drøm. Et pizza-bud ringer på, og den danske frue, der med fornøjelser for øje, midlertidigt opholder sig i USA, åbner døren.

Benyt den sidste rest pizza som ingrediens i et spændende rollespil! Ideen, som endnu ikke er testet, er hermed givet videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar