Mexico, Costa Rica eller??? Luksusliv eller ferie med humanitært indhold?



Hvor går turen hen, når målet er DRØMMEREJSEN? For far, mor og børn. Med oplevelser ud over det sædvanlige og indsigt i en verden fjern fra tilværelsen med villa, stationcar og trampolin i haven.



At finde svaret har i sig selv været en drømmenes rejse. Nu venter den virkelige af slagsen. Beslutningen er truffet. Turen går til USA og Panama. Og du er velkommen til at tage med!

fredag den 18. juni 2010

Modigere end nogensinde

Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Wauw søs hvor er du sej, ved snart ikk hvem af jer 2 på billedet, der virker mest utrygge ved situationen :-)

    SvarSlet
  2. Jeg var faktisk helt tryg. Det var jeg til gengæld ikke kort forinden, hvor jeg som den eneste af De Fem havde forvildet mig ud med snorkel og svømmefødder for at se på koralrev. Jeg blev ved med at tage saltvand ind og måtte hver andet sekund op til overfladen for at få luft. Til sidst kunne jeg ikke forsvare at blive ved med at forsinke den øvrige delegation - bestående af den indfødte guide(som kun talte spansk) og tre amerikanske collegeelever med lærer - og kravlede ubehjælpsomt tilbage i båden.Efter sådan et nederlag var det mindste jeg kunne gøre at tage hummeren ved "hornene". Også som den eneste af De Fem.

    SvarSlet