Mexico, Costa Rica eller??? Luksusliv eller ferie med humanitært indhold?



Hvor går turen hen, når målet er DRØMMEREJSEN? For far, mor og børn. Med oplevelser ud over det sædvanlige og indsigt i en verden fjern fra tilværelsen med villa, stationcar og trampolin i haven.



At finde svaret har i sig selv været en drømmenes rejse. Nu venter den virkelige af slagsen. Beslutningen er truffet. Turen går til USA og Panama. Og du er velkommen til at tage med!

fredag den 11. juni 2010

Bye bye Orlando - hallo Miami

Emil skulle lige have en sidste tur i poolen, Andrea sige behørigt farvel til Mickey og Minnie (de er sikkert stadig fladmaste efter den store krammer) og Mads have hjælp til at tage sko på (igen igen - tak ecco). Men så var det også tid til at forlade huset i Davenport. Forinden havde mor nødtvunget taget af far nyindkøbt rejsetaske i brug. For selvfølgelig fik han ret. Selv om tiden til at shoppe med hendes øjne har været minimal, var indkøbene ikke desto mindre så mange, at de medbragte kufferter ikke slog til.

Og nu er vi her så. Fire timers køretur tilbagelagt og hallo Miami. Indlogeret på Red Roof In. "Her kunne jeg godt bo altid," siger Mads. Han må dog nøjes med tre nætter. Mandag morgen flyver vi til Panama. Langt væk fra forlystelsernes paradis. Men først skal vi besøge Everglades og nærstudere alligatorer. Efter al sandsynlighed i morgen.

Samtaler i bilen:
Vi har medbragt vindruer på køreturen.
Mads udbryder fornærmet: Jeg har slet ikke fået nogen.
Far: Vil du have nogen?
Mads (endnu mere fornærmet): Nej!!!

Mads: Jeg vil have en Bugatti, når jeg bliver voksen.
Andrea: Jeg vil også have en Bugatti, når jeg bliver voksen.
Mads: Altså Andrea. Det er en bil!

Rettelse:
Andrea siger ikke, som tidligere skrevet på bloggen, badebukser og brysterbukser. Men derimod badebukser og badebryster. Og det er vel logisk nok?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar